
Datadrevet kandidatsøk – buzzword uten innhold?
I nærings- og samfunnslivet dukker det med jevne mellomrom opp retningslinjer og teorier som blir populære og som “alle hiver seg på”. Veldig ofte følger det med et buzzword…
Frantz er en norskutviklet teknologi for målrettet stillingsmarkedsføring. Teknologien sørger for at du som kandidat får presentert annonser som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker du sannsynligheten for at du mottar informasjon som er relevant for deg - og indirekte fjerner du støy i din netthverdag. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder relevant informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
I nærings- og samfunnslivet dukker det med jevne mellomrom opp retningslinjer og teorier som blir populære og som “alle hiver seg på”. Veldig ofte følger det med et buzzword…
Med mer enn femten års erfaring fra bransjen har Martinsen rukket å gjøre seg erfaringer med de fleste tilgjengelige metodene og verktøyene som vanligvis brukes når en stilling skal besettes.
Kjenner du deg igjen? Det er nok liten eller ingen trøst i at “alle” sliter med å få søkere i dag. Arbeidsledigheten i Norge har ikke vært lavere på 14 år og begreper som kandidattørke har etablert seg. Lyspunktet er likevel at noen lykkes og hos oss er datadrevet kandidatsøk et viktig element i jakten på nye kandidater.
I en rekrutteringshverdag med stor rift om de beste kandidatene er synlighet avgjørende. Det er denne synligheten Frantz har hjulpet Hudson Nordic til å oppnå.
Hodejakt, eller search, er en viktig del av rekrutteringsprosessen hos ISCO. Passive kandidater – de som ikke (vet at de) er på jakt etter ny jobb – må aktivt oppsøkes for å gjøres oppmerksom ….
Ser du oss på veien, vink til oss! Vi tar gjerne en hyggelig rekrutteringsprat. Sammen med Jobbnorge hjelper vi deg å finne drømmekandidaten.
De siste endringer hos Facebook øker verdien av Frantzdata Våre kunder er nå enda bedre rustet for å vinne
Lar du deg lure av annonseresultatene? Effekten av annonser måles ofte i CTR. Dette er forholdstallet mellom antall visning